D5 sai toisen turbon, joka odottelee vaihtoa.
Sitä odotellessa valkeaan ja myös sen tekniikkaan irtona alkoi olemaan lisääntyvää kiinnostusta. Niin siinä myös kävi ettei laitos ole enää omistuksessa ja uusi omistaja haki tänään pois.
Eilen otin pois säilöstä jotta sain tehtyä vielä omasta mielestä tarpeellisia juttuja.

Asialistalla nämä olivat muutenkin, joten sama hoitaa niiden osalta loppuun asti. Perään meni uuden täyttötulpan lisäksi Redline Shockproof Heavy ja laatikkoon MTL(yksi purkki puuttuu kuvasta), niiden lisäksi polttoainesuodatin ja apulaitehihna.

Katselin paikkoja ja niputtelin löysänoloisia johtoja sekä letkuja yhteen, myös kojelaudan alla. Vasemman takatunkinkorvan vierestä löysin koneen aukaisun yhteydessä pienen reiän ja paikkasin sen nyt. Jäi näköjään ottamatta kuvatus hitsin jälkeen.

Omistajuus vaihtui jo perjantaina ja ostaja näki vasta tänään auton ensimmäistä kertaa, joten siinä mielessä oli hieman erikoiset kaupat

Ostajan isä kävi alkusyksystä katsomassa autoa itselleen, mutta sillä suunnalla suunnitelmat muuttuivat ja suositteli autoa pojalleen joka innostui asiasta riittävästi. Alkujaan meinasivat viedä trailerilla, mutta suostuttelin ajamaan koska pitäähän sen nyt 200km kulkea kelissä kuin kelissä

Ehkä tämän myötä Englantilainen liikkuu joskus taas? Ehkä
