Alkuun tiivistys adhd-kansanosalle: Missä vehkeissä on ollut pierburg 2b7 kaasareita?
Eli jotta tuota, isännälle olen tässä kovasti koettanut kaasaria metsästää -88 740:seen, kuulemma koneena b230k. Sen verran ukon jorinoista (välimatkaa meillä n. 600km eli ihan ukon puheitten varassa olen

) selvyyttä sain että ompi kuulemma pierburg 2b7 hakusessa.
Noitahan ei sitten tietenkään löydä enää kivienkään alta. Noh, otimpa tästä sitten kuningasidean jotta ruottistahan sellainen hankitaan. Ainoaksi ongelmaksi muodostuu tässä vaiheessa sellainen puoli, ettei sieltä ihan tähän hätään juuri tuosta koneesta revittyä näyttäisi löytyvän. Koneella b230a sitten olisi pilvin pimein. Onko noissa nyt eri kamppeet vai miten?
Jotain villiä huhua aakkosbaarin kahvilinjastolta kuulin että joissain ukkelinaikaisissa mersuissa tai audeissa noita samoja kaasareita olisi joskus ollut, pitääköhän tämä miten paikkansa? Samoilla roiskeilla puhuttiin myös joidenkin muunnoksia weberiin tehneen.
Itse ongelmanahan kuulemma on sitten tälläinen: Auto oli hyytyillyt ja ryskytellyt paikallaan ollessaan ja automaatti D-asennossa. Tätä olivat sitten ukot kovasti pähkäilleet paikallisessa aakkosbaarissa ja hieman huoltamonkin puolella ja keksineet tutkia ja availla kaasaria vähän tarkemminkin. Ilmeisesti jotain muoviroippeita sieltä oli vaurioituneessa kunnossa ollut ja imu ei toiminut oikein. Myös kaasari osittain hirvittävässä karstassa. Nyt imu tapettunna ja kaasari putsattuna normilämpösenä toimii kuin unelma.
Tästä sitten ruvettiin suunnittelemaan joko uutta kaasaria tai entisen korjuuta. Myöskään "käsi-imu" viritys ei ole mahdoton ajatus. Mikäli joku on näitä enemmän ropannut ja mahdollisesti jopa käsi-imua värkännyt niin ohjeita ja neuvoja otetaan vastaan..
ps, mikäli tätä tuolla "vanhalla volovo foorumilla" on käsitelty, niin linkata saa. En voinut siellä hakua käyttää kun ei ole tunnuksia.. Ja ei voi rekisteröityä..