Viimeistelyä ja pakopuolelle vielä "jonkin verran" tekemistä vaativa B6304 hattu
Seetit tarvii 'putsata' eli kymppi pois. 34,6mm imuventtiilit.




Aiemmin ei ihan yhtä suora ollut kanavan ulkokurvi, ja nyt on tarkoituksena suoristaa koko imukanava läppärungon suppiloon asti eli läppärunko tulee kulmassa tiivistepintaan nähden.
Edellisen kannen imukanavan muotti (33mm imuventtiilit)

Ajatuksia imukanavan suuntauksesta? Tuolla mallilla nyt kuitenkin jokatapauksessa menen ja katson miten moottori sitten toimii.
Tavoitteet on ihan tarkoituksella korkealle asetetut >miksi noin älyttömät muutokset.
Omat ajatukset tuossa on ollut tehdä vaan mahdollisimman suora 'ikkuna' venttiilin ollessa auki.
Eikä suunnata kanavaa kohtisuoraan venttiiliä kohti, kuten monissa 4v kansissa on tehty.
Ainakin edellinen kansi tuntui varsin toimivalta, kerta pienillä nokillakin näytti kiertävän yllättävän iloisesti.