Samppasport  Futurez

d24 kompressor

  • 21 Vastauksia
  • 9103 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 844
  • www.vrcf.fi
Vs: d24 kompressor
« Vastaus #15 : 12.08.2013, 10:10:21 »
Tontilla neljä deekua niin yhden voi aina turmella :D

Tuota laatikko juttua oon pähkiny ja se auki edelleen. Ei taida m90:kään mitään ihmeitä kestää? Kaverin turbos 380hp/560nm sellainen on palvellut jo kuutisen vuotta. Solmu tosin ei niin kovin alhaalta lähde vääntämään. Caidemanilla kesti jopa m46 siinä deekun peräs mikä on sinänsä ihme herran voimansiirto antautumisten listaa ihaillessa :D
Millais noita parempia askeja on deekun perään sovitettu? Sopivasta kaavelista leikkaa/liimaa?

Oisha se kiva tietää mitä on deekun kipuraja..  :P Jotain Supran laatikkoa on myös kehuttu, että ainaki turbokäytössä kestää löylyä ihan kivasti. Laatikon mallista ei ole tietoo..
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa kipi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • Honkilahden keskusautohalli.
Vs: d24 kompressor
« Vastaus #16 : 13.08.2013, 11:16:20 »
Juu ei supran rasiat oo sieltä huonoimmasta päästä. Joku japani-imports tyyppi saattais sellaisia löytyy suht edukkaastikin. Ruotsis siinä hopias V8 242 ihmees oli ainakin mk3 surpan rasia.  Mä tod näk koitan ihan m90 askilla millai se viihtyy työssään. Täytyy vaan melkein tehdä vinokoneen askista deekuun sopiva ku noi suoraan sopivat on kiven alla. Ja noita bensan askeja löytyy naapurivaltiosta vaiks kuinka ja paljon.
Etuveto allergikko.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2042
Vs: d24 kompressor
« Vastaus #17 : 28.08.2013, 20:49:14 »
Juu ei supran rasiat oo sieltä huonoimmasta päästä. Joku japani-imports tyyppi saattais sellaisia löytyy suht edukkaastikin. Ruotsis siinä hopias V8 242 ihmees oli ainakin mk3 surpan rasia.  Mä tod näk koitan ihan m90 askilla millai se viihtyy työssään. Täytyy vaan melkein tehdä vinokoneen askista deekuun sopiva ku noi suoraan sopivat on kiven alla. Ja noita bensan askeja löytyy naapurivaltiosta vaiks kuinka ja paljon.

6-vaihteinen mk4 supran laatikko on tyypiltään Getrag V160, 5-lovinen vaparisuprista löytyvä loota taas tunnetaan tyypillä R154 ja lienee Toyotan omaa valmistetta? Sitäkin näkyy aika paljon driftingvehkeissä käytettävän eli tuskin on huono laatikko tuokaan. 6-vaihteinen Getrag ainakin kestää suunnilleen ydinsodan mutta on melko raskas ja hidas käyttää varsinkin pienillä vaihteilla.
S60 D5 A Summum -12
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Caideman

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 58
  • Paluu ruotsinrautaan...
Vs: d24 kompressor
« Vastaus #18 : 31.10.2013, 20:05:34 »
Caidemanilla kesti jopa m46 siinä deekun peräs mikä on sinänsä ihme herran voimansiirto antautumisten listaa ihaillessa :D


Mitä? Eihän mulla mennyt 7satkussa montaakaan laatikkoa(3), kytkintä(5) ja perää(1).   :pomo:
V70 AWD 2.5T A 1998, Impala 4d HT '63

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: d24 kompressor
« Vastaus #19 : 01.11.2013, 11:28:39 »
Pikkugetrag(260) kestäny ainaki tähän mennes 400nm väännöt mukisematta.Katotaa missä kohtaa se raja tulee vastaa ku ruvetaa vääntöö kasvattaa :)

Poissa kipi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • Honkilahden keskusautohalli.
Vs: d24 kompressor
« Vastaus #20 : 03.11.2013, 21:11:44 »
Mitä? Eihän mulla mennyt 7satkussa montaakaan laatikkoa(3), kytkintä(5) ja perää(1).   :pomo:

Juu seitensatkus menikin mut ei ysispaddus :-) naftasta oli puhetta :-)
Niillä sun "menneillä kytkimillä" on ajettu muuten useampia tuhansia :-D:-D
Etuveto allergikko.

Poissa Caideman

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 58
  • Paluu ruotsinrautaan...
Vs: d24 kompressor
« Vastaus #21 : 06.11.2013, 08:36:49 »
Juu seitensatkus menikin mut ei ysispaddus :-) naftasta oli puhetta :-)
Niillä sun "menneillä kytkimillä" on ajettu muuten useampia tuhansia :-D:-D

Hyvä että toimii. Turbossa ne luisti kuin viimeistä päivää.   ;D
V70 AWD 2.5T A 1998, Impala 4d HT '63

 

Autoracing  KL-varaosat