Hmm, mysteeriksi jäänee, mitä eroa on turbon ja vaparin akselinylityksellä. Turbon akselinylitys nimittäin sopi suoriltaan. Vitosen kalliimpi koska turbon

Joo, eihän se mennyt kuin elokuvissa. Vaihdoin tuon akselinylityksen, olin jo laittamassa takasin niin huomasin et perkele sieltä kolmenpultin liitokselta juuri ennen lambdaa on ihan pienestä kiinni ettei tipu koko putki tielle. Oli mädänneet pultit nimittäin todella lähelle ettei ollut poikki, kaksi oli jo! Onneksi ei ehtinyt tippua tielle. Niitä oli sit kiva porailla pois, pakosarjan puolelta sai lyömällä mutta joutui putken ottamaan pois siitä perästä ja porata pultit vidduun. Vaikkei niistä paljoa jäljellä ollut niin sai niitä silti porata kauan... Sit kun vihdoin sain sen kuntoon, niin huomasin et takapönttö on parista kohtaa puhki, paskanmarjat siinä kohtaa ja jätin viimeisen pöntön pois. Suoralla putkella loput ja pappamutka pois. Ihan hyvät äänet, eihän nelosesta saa hyviä ääniä ellei ole ihan viriviri, mutta käyttikseen kelpaa nuokin.
Pari kuvaa näppäsin, pistän myöhemmin tänne.