Jaah mitähä ton 460:n kanssa tekiskää..

Vetelyy ja etupään levottomuutta...
Eilen illalla tuli yhestä risteyksestä lähettyä vähä räväkämmin
ja ei niin pehmein kytkimen päästelyin.
Jossain abaut repsikan vetarin pakeilla sitte naksahti/poksahti
ikäänku ois hypänny vetoakseli hampaan verran yli,
mutta ei mitään vaikutusta mihinkää.
Tänään sitte töihi mennes rampista kiihytin motarille
ja vaihteen vaihos poksahti samalviisii taas.
Sen jälkeen ois voinu väsyneempi vasta heränny kuski 80:n vauhista vetässä
abaut 2m korkeesee betoniaitaan, kun "pikkasen" hyökkäs oikealle

Tuon jälkeen ajelin ratti klo 11 asennossa suoraa päästen
ja tuntu että onko raidepäiden kiinnitykset tehty kumista molemmin puolin
ja vaikka tukivarren toinen kiinnityspultti ois poikki repsikan puolelta..
Pysähyin siin (kiroilujen kera) katteleen, niin vanne mustana vaseliinista,
ulompi suojakumi siis revenny, varmaan eilen jo.
Remmoin käsillä rengasta joka suuntaan, kävin koiranluuta ja raidetankoa siinä läpi,
mutta ei mitään.
Töistä kotiin ajaessa veto päällä jyrkemmissä käännöksissä jurinaa kuultavissa ja vähän jopa tunnettavissakin.
Nyt se sit on tuossa pukeillla keula ilmassa.
Ajoa mahollisen kumin repeemisen jälkeen tullu max 30km.
Eikä kyllä väljää tunnu ilmassa ollessaankaan.
Ainoa outo juttu vaan on hammastangon osalta...
Repsikan rengasta kääntäessä niin että auto kääntyis ajaessa oikealle,
niin ohjausvara ei ikäänku stoppais mihinkään.
Kuskin rengas stoppaa molempiin suuntiin käännettäessä ja repsikan rengaskin,
kun kääntää sen vasemmalle kääntyväksi.
Jotain pientä porinaa hammastangosta kuultavissa, ilmaa.
Eli oma aavistus ois.
Hammastangossa ilmaa öljyjen seassa ja edit: liukuholkit tms kulunu ja se tanko elää sielä ohjausvaihteen sisällä.
Ilmankos sisäreunatkin kuluu renkaista vaikka aurausta säädetty olemaan 5-10mm.
Lootasta tasauspyörästön osalta jtn paskana?
Ei meinaan huvittais tämmösen väliaikais käyttiksen kohalla tehä turhia osahankintoja.
Möisin varmaan osina vi**uun mutta kun jo nykysistä kilkkeistä napissaan,
niin saati sitten ku totaki alkasin tossa leväyttämään

Siin epämääräst tarinaa kerraksee.
Täs tuntee ittesä nyt aika hölmökski, voi sieltä ihan selväkin vika löytyä.
Kuhan vaan maltan tuolla auton alla tarpeeks kauan aikaa viettää.
Veikkaampa että toi 460:nen on omassa omistuksessa vielä 5v päästäkin...
Vähäkin ku on räpelletty ja vikaa löytyy, niin kelleen ei kelpaa
Edittiä taasen.Joo o

Tossa nyt purkasin kuskinkin puolen, niin raidepäät on löysähköt mutta ei väljät.
Paikallaasa ollessaa ei tuntunu mitään.
Että joo ostan "tavallaan" turhaan molemmille puolelle nyt huomenna kerrasta uudet, sitte tuoreet rasvat murrokseen ja uus suojakumi.
Ja nakkaan rumat 14" kesägummialut alle, osansa tekee toi 16" 205/50 rengastuskin noihi uraherkkyyksiin ym..
Jos sitte sais ainaki ees siedettävän ajettavuuden, eikä tarvi niin pelätä sitä tunnetta että kohta menee rengas irrallaan edellä.
Itellä kun tuo ajotyylikin on sellanen että näkee autoista niitä puolia, mitä perus Pentti ei rajotusten mukaan ajaessa huomaakkaan.
Ps. iski jo visio, että hommaan perkele vaikka toisen b200k koneen ja m47:n ja saisin luottopeli rfc:n ajoo.
Siinä ku sentään on fiksuja vikoja, jos ois tullakseenkaan
