Autooni vaihtuu mittaristo Yazakista VDOon, kellollisesta kierroslukumittarilliseen. Johdotus näyttää olevan hiukan poikkeava eri versioissa. "Suuret" pistokkeet näyttäisivät samanlaisilta, toinen puolikuun ja toinen ympyrän mallinen.
Näiden lisäksi on muutama ero. Jos mittaria tarkastelee takaapäin niin;
- vasemmassa alakulmassa on urosliitin, lienee maadoitusta varten?
- kierroslukumittarin alareunassa on urosliitin joka on numeroitu "1", lienee kierrosluvun signaalia varten? (se punavalkoinen johto joka on valmiina)
- kierroslukumittarin ulkpuolella, noin klo 19-asennossa on naarasliitin, mikäköhän lienee?
- kierroslukumittarin yläreunassa on liitin josta lähtee 3 johtoa, punainen, musta ja vihreä. Musta = maa? Punainen = virta? vihreä?

Tämän kun saisi asennettua niin autokin kulkee varmaan paljon kovempaa kun lukemiakin on 220 asti
