0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onko d24 koneita ollu kaksoismassa vauhtiksella?
Hmm, siis vakiolevyssähän on jouset ja kaksoismassavauhtishan d24:ssä on mun mielestä kaikissa... vauhtipyörää en vaihtanut kun tein m46 -> m90 swapin, nelikuutonen ei ikinä pitänyt tällaista meteliä. Nyt muutama tuhat kilsaa myöhemmin ääni samanlainen, ei ole pahentunut. Mutta tosiaan kytkinlevy vaihtui m46 versiosta m90 versioon vaihteistonvaihdon yhteydessä. Ja oli tosiaan käytetty, voisiko sitten olla että siitä jouset pohjaa...? Ei mun mielestä tollanen ääni voi mitenkään lähteä kytkimestä vaan.
Taitaa kaikilla ketkä vaihtanut m90:n kovalla vauhtipyörällä olevaan versioon pitää pienissä nopeuksissa jotain ääntä, toisia haittaa toisia ei. Itellä kans pitää pienissä nopeuksissa alle 20km/h pientä ääntä, jousitettu levy ja -618 SRE-asetelma.
Niinhän se taitaakin olla että D24:sen levyssä on jouset. Uskallan väittää että kaksoismassaa tuossa ei kyllä ole.
Levyssä on kyllä. No voihan se olla että kaksoismassaa ei ole, en ole todennut, sellainen käsitys vaan jäänyt jostain. Millaista ääntä toi sulla sitten pitää Turbo 242? Jyrinää? Sellasen minäkin ymmärtäisin vielä jos joka työtahdista aiheutuu joku pulssintapainen joka värähtelee kampiakselia pitkin lootalle. Muttakun tuo oma lähinnä rahisee. Ja miksi m90 tekee sitä kun m46 ei tehnyt.
Ei ainakaan vm- 90 DTIC:ssä ollut kaksoismassaa vaan ihan normi vauhtis (pottapyörän näköinen), levyssä oli jouset, ja orginaalipalikkaa. Ei kait missään D24:ssa ole ollut kaksoismassaa?
Itse kanssa epäilen kovasti ettei ole ollut kun M90-laatikollisissa D24:ssa on jousellinen kytkinlevy.
Mitämitä, kyllä oli mulla nelikuutosenkin kanssa jousellinen.
Yleensä kovan vauhtipyörän parina on jousitettu levy.
ainoastaan tarvitsee tehdä se säätötanko kun tuo SRE irroittaa melko alhaalta.