Meillä on tuommoinen -99 v70 jossa kesälomareissujen jälkeen alkoi tuo eturipustus oireilemaan ja pelkääjänpuolen raidetangon sisäpään nivel meni ensimmäisenä, sitten ulompi ja sitten alkoi kuskinpuolelta kuulumaan oikealle käännyttäessä rutinaa. Autoon on nyt kuskinpuolelle vaihdettu napa, koiranluu, ulompi raidetangonpää (pikku välys) sekä tolpan yläpään kumi ja laakeri (suht horo). Alatukivarsi ja kallistuksenvakaajan kumit ovat kunnossa. Rutisee edelleen... Jos käännä ratin oikealle niin iskaritolpassa tuntuu välys. Voisiko vaan se iskunvaimentimen sisätanko olla jotenkin väljä? Vein piruuttani auton vielä katsastukseen ja erikseen ilmoitin että kuskinpuolella on jotain vyyhtiä mutta ei inssi sieltä puolen tunnin vemputtamisen ja veulaamisen tuloksena mitään löytänyt, nyt on tuore leima rutisevassa Volvossa...

Pitääkö vaan ajella ja odottaa että jotain räjähtää esiin vai vahtelenko vielä iskarit? Enempää osia tuossa ei oikein enää ole vaihdettavissakaan.