Jos vaan kelpaa niin multa saa joko 19 tai 17 tuumaset R-vanteet lainaan. Riippuu hetkestä kuinka paskaa keliä on että kummat on omassa autossa alla.
Kiitos tarjouksesta, mutta hallinaapurin 242:sen alta saan 16" Opel/Ford muotopellit levitettyinä.

Jonkunlaiset nahkatkin niissä päällä.
Sori kun on hiljasta. Kaikki aika menee hallilla ja vähän enemmän. Lyhyesti. Auto maalattiin viikonloppuna ja tulos oli roskia yms paskaa uunissa -- > maalipinnassa se näkyy.. Sitten yks säiliöllinen oli liikaa ohennettua maalia --> valumaa siellä täällä. Noh. Auto on ajoon rakennettu ja pyrin noita virheitä parhaani mukaan siistimään.. Tämän hetkinen tilanne jotakuinkin tämä..

Huomenna taas jatkuu apinanraivolla eteenpäin.. On tämäki s**tana työmaa.. Metrin tota saa vielä pudottaa alaspäin jne. Uudet hihnapyörät odottaa asennusta (hain tänään) imusarja muokattu jne.. Ahtoputket laitoin just tilauksee tai siis ne silkkarit.. Putkea löytyy jo.
PK-Seudun motonetit myy 3.5" putkea ja sellasta mulla on hallilla. Eli putkisto alusta loppuun 3.5" ei ainakaan ahdista. Ja joo. Kyljestä se tulee ulos. Haters gonna hate jne.
Tässäkin mä voin sanoa, että jos joku näillä seuduilla asusteleva harrastaja on vailla tekemistä vuorokaudenajasta riippumatta, niin auttavia käsipareja hallilla tarvitaan aina..

Mahdotonta tämä näin on, mutta kyllä sitä itekseenkin pärjää. Kunhan sanoin. Nyt kuitenkin taas nukkumaan jne. Messujen jälkeen/messujen aikaan vähän laajempaa päivitystä.
PS: Ehdottakaa jotain teippauksia tms tohon kylkeen/konepeltiin tms tms?!??!?!?! Mulla pää lyö tyhjää ja auto näyttää saatanan tyhmälle ilman teippauksia, kun on kuitenkin kilpa-auton tyylinen.. Misä saa jotain kylkiteippejä siirtokalvoilla tms? Nyt otetaan ideoita vastaan... Kiitos !