Nyt on DP:n laippa kiristetty, ja ahdot nostettu maltilliseen 0,9 bariin, on aika liukasta kun vettä satelee... Nyt ei saa päästää vaimoketta rattiin.
Ja kun Volvolla ajetaan, niin eihän sitä palella viitti, kävin hakemassa uuden sisätilanlämppärin, Defa Termini 1850. Johtoa aloin myös ostamaan, mutta sisäinen sähkömies päätti toisin, kun näin sen hinnan... Mitä helv.. nuo Defan roikat oikein on, kultaa? Pitänee etsiä tuon valkoisen volvon toinen johto jostain..

Kansi lähtee varmaan lähiaikoina jo työstettäväksi, ei malta odottaa! Näillänäkymin tulossa
4 kpl 38mm venttiili (pako)
4 kpl pakoseetinlaitto
4 kpl imuventtiili muokkaus/koneistus
4 kpl imuseeti profiili/koneistus (kilpaseeti)
8 kpl ohjaimien vaihto (ehkä, riippuu onko kuluneet)
tason oikausu
välysten säätötyö
Samalla pajalla tapahtunee tuo putsaus, kemikaalipesu alumiinille.
Nyt tarttis saaha nokka jostain, mitkä ois hyviä turbokäyttöön, mielellään sellainen, jossa jo olis jakajan ura?
KG-Trimmingin turbonokka himottais, mutta siihen ei budjetti riitä...