Jatketaas vielä. Eli toinen ongelma on tuo kierrosluvun heittely. Tuossa on video, jossa tasakaasulla saan auton pysymään kahden sylinterin voimin käynnissä ja kierrosluku hyppii nollan ja oikean kierroksen välillä. Mistä toi pomppiminen voi edes johtua? VR aturi on hyvin kiinni, mutta jostain se ottaa joko häiriötä tai asetukset viturallaan
https://www.youtube.com/watch?v=wTxaeBffRwU&feature=youtu.be Lieko tuo sitten pääsyy siihen miksi ei sytytä...

Pitää tänään tehdä output test mode sytkälle, niin tiedetään mistä lähteä seuraavaksi etsimään vikaa.
EDIT:
Joo sytttää testimodilla joka pyttyä. Mutta edelleen käynnistyksessä vain 1-2 puolaa antaa kipinän. Vika mitä luultavimmin juuri tuossa kierrosten pätkimisessä

Voisiko muka anturi olla sen verran rikki, että sieltä tulee noin pätkivää signaalia? Pätkiminen on aina startatessa tasaista eli kierrokset menee päälle-pois-päälle samaa tahtia

EE: Väärin kytketty hall anturi ja väärät asetukset oli syy. Nyt käy ja kukkuu
