Mun 264:ssä on vaan suora putki tuon litistysputken ja putsarikotelon välillä.. Tai mutkikas haitari, mutta kuitenkin suoraan tuolla välillä, litistyksen takana on mutka ja imusuppilo syylärin edessä.
Tuon kuvan perusteella oikea järjestys olisi vetää pakosarjan päälle aseteltavasta esilämmityskotelosta putki sille akun vieressä olevalle litistysosalle, maskin takana on sitten lämpimän ilman sekoitin, josta haarautuu imusuppilo syylärin eteen, ja ilmeisesti ajovalon alta läpiviennistä akun alta putki ilmanputsarikotelolle.
Osa 16 on sitten jokin yksinkertaisempi toteutus jossa ei esilämmitystä ole ollenkaan.
Jos ja kun pääset sillä aikanaan maantielle päästelemään huomaat todennäköisesti että välitykset ovat maantieajoon vähän turhan tiheät. Jos tavoitteena ei ole museorekisteri, niin ratkaisu on laittaa tuohon AW71 vaihteisto 760:stä, (mahd AW71L, jos se on samanmittainen ja samanlainen häntä). Tuosta BW55 lootasta oetaan häntäpala siihen AW71:een nopeusmittaria varten, kartaaniksi käy 240 DL mallista (eli 4 sylinterinen kone ja 4 vaihteinen laatikko), uudemmista malleista (vm~86 ->)kartaani käy suoraan, vanhempien mallien pienempi kartaani vaatii vaihdettavaksi myös pienemmän kannatinkumin ja laipat laatikkoon ja perään. Lisäksi AW71 tarvitsee ylivaihteelle sähkön, jonka voi toteuttaa 760 vaihdekepillä ja releellä, tai vaan normaalilla lisävarustekytkimellä kojelautaan (tai vaan virtalukolta suoraan ilman kytkimiä).
Jos tuo kone joskus rikkoutuu, harkitsen vakavasti uudemman (esim. B230xx-moottorin) asentamista vanhan tilalle.
Älä nyt tuollaista mene tekemään...
