Ajattelin laittaa jotain kuvia operaatiosta että kaikille selviää mistä on kyse jos ei vielä selvinnyt täysin.
- Eli vinokoneen lohko on öljypohjan kiinnityksestä ja vaihteiston kiinnityksestä sama kuin tappikoneet B18 ja B20.

Kuvassa B19A lohko ja B18 öljypohja.
- Tappikoneen lohkoa ja alkuperäisiä koneenkorvia apuna käyttäen tehdään jigi öljypohjan kiinnitys pintaan jolloin saadaan oikea kohta uusille koneen korville vinokoneeseen.

Kuvassa siirretty jigi vinokoneeseen.

Moottorin kumityynyn oikea kohta.

Vanhoja tappikoneen korvia ei saa kohdalleen lohkoon koska lohkon kyljen kallistus eri ja pulttijako eri.
Tässä melkein valmis vasen koneenkorva. Valmistettu 6mm levystä ja 5mm kulmaraudasta.



-Tällä periaatteella ei pitäisi tulla ongelmia koneen kohdistuksessa pystyyn.
Tähän voi lisäillä tekstiä ja korjailla jos tarves.

Tuli vielä mieleen tuo mites 200 sarjan vehkeissä etupalkin kiinnitykset kumityynyille, onko samat vinokoneessa ja tikkukonemallissa ?

700 sarja voikin olla sit ihan eri juttu.