Kytkiksen mukaan ccm:n jälkeen on vielä SRS, DDM, PDM ja UEM, joten vika voi vielä löytyä jostain niistä tai sitten johdoista.
Väylässä 2kpl 120ohm päätevastuksia, ehjän väylän vastus ~60ohm (akku irroitettuna)
En muista missä yksiköissä hitaan väylän vastukset oli.. olisko ollu UEM ja DIM... ehkä
Väylä toiminnassa LS-johdon jännite ~2,3V HS-johdon ~2,8V
Jännite-ero näinollen n. 0,5V
Voi olla jonkin verran vähemmän ja enemmänkin, mutta tuolleen niinkuin suuntaa antavasti.
HS-johdossa voi olla vaikka vain 2,5V ja jännite-erokin voi olla vain 0,3V, mutta vika on yleensä riittävän suuri sekaamana noi suurinpiirtein arvot reilusti.
Nämä kaikki siis ihan yleismittarilla mitattavia arvoja
Ohmit väyläjohtojen väliltä
Jännitteen väyläjohdon ja maan välillä
Jännite-ero väyläjohtojen välillä
Väyläjohdot on vihreä ja valkoinen, nämä 2 johtoa on kaikkialla kierretty toisiinsa. LS on vihreä ja HS on valkoinen