Uusi omistaja ilmoittautuu, Espooseen päätyi tämä laite. Päivän ajot tuli suoritettua vanhalla rouvalla, eikä ole vielä alkanut hankinta harmittamaan

Ajatuksia jatkosta on vaikka minkälaisia. Perustavana ajatuksena on siistiä ulkokuori hyväksi (ylimaalaus), laittaa alusta, rengastus ja vanteet kuntoon sekä päivittää tekniikka. Alustan osalta tätä käytettäneen "testipenkkinä" ja teetetään BC Racing alustasarja mittojen mukaan. Onpahan sitten muilla 200-miehillä myös mahdollisuus hankkia kunnon säädettävä alustasarja. Samalla vaihdetaan kaikki puslat Powerflexeihin ja laitetaan Ultra Racing kallistuksenvakaajat ja poikkituet.
Vanteiden osalta mennään todennäköisesti levitetyillä pelleillä, joskin varastosta löytyis 15" Volk TE37:t. Ne tosin vaatisi jaonmuutos spacerit, ja saattaa ehkä mennä vähän liian JDM:ksi. Toisaalta olisi todennäköisesti maailman ainoa 242 näillä "kulttivanteilla"

Tekniikassa sen sijaan luotetaan JDM:ään, tämän hetken ajatus on istuttaa keulille Toyota Altezzasta peräisin oleva 3S-GE moottori automaattilaatikolla. Kyseessähän korkealle kiertävää vaparivoimaa 200 hevosen edestä. Menee myös leimasta läpi kohtuullisen pienellä kikkailulla. Iskutilavuus on sama 2 litraa, joten sen kanssa ei ole ongelmia.
Väri on vielä vähän mietinnässä. Periaatteessa alkuperäinen ruskea olisi "se oikea", mutta on se vaan aika karu väri

Paljon voi varmaan vielä suunnitelmat muuttua alkukohkauksen jälkeen, mutta tällaisilla ajatuksilla alkuun.