Bensan kulutushan se on yleinen kommentti joka käänteessä. Kovimmat kulutuksen kommentaattorit on yleensä niitä Esson-baarin asiantuntijoita, jotka eivät koskaan ole omistaneet Volvoa, mutta silti varmuudella tietävät, että mun tyyliset 200-sarjalaiset vie ainakin 15 litraa satasella... Ja ovat sataprosenttisen varmoja asiasta. Mulla on vissiin tosi huono matikkapää, kun olen omaan kokemukseen perustuen päässy kulutuslaskemissani "vain" 8,5-12 litran kulutuksiin B19K + 4-vaihteinen M45-laatikko yhdistelmällä sekalaisessa ajossa vaihtelevissa olosuhteissa. Onhan tuo toki aika reilu kulutus. En voi sitä kiistää, mutta kaukana vielä niistä Veijo-Esson puheista.
Vastavuoroisesti toki on kyllä silloin tällöin kyselty, josko olisin halukas myymään omiani. Ei ole myynnissä. Alkaa olla vähitellen haluttuja nuo 2-oviset 200-sarjalaiset (vaikka ovatkin täysiä paskoja edellä mainittujen Esson baarin juttujen mukaan). Onneksi olen niiden katoamiseen varautunut ennen Veijo-Essoa... Itseltäni niitä löytyy viimeisimmän käyttöautohankinnan seurauksena jo kolme. 1 punainen ja 2 valkoista. Kunnon ruotsinlaivoja kaikki... Nimeltään Viking Line, Silja Line & Wasa Line.