Enhän toki tarkoituksella ääriasentoihin kääntele enkä etenkään niin että pumppu alkaa ulvomaan. Parkkipaikoilla kun vekslaa autoa niin vähän välttämätön paha tuo. Taidan nuo puslat vaihtaa joka tapauksessa kun tuo masiina pitäisi kulmien säätöön viedä niin eipähän tarvi sitten heti uudestaan säädättää.
Edit: Jäi kirjoittamatta, että tässä autossa on koko ajan kun on minulla ollut (tasan vuoden) sellainen omituisuus että juuri tuolloin, kun hitaassa vauhdissa rattia pyörittelee reilummin, niin ratissa tuntuu ikäänkuin pieniä muljauksia. Olen epäillyt että ne liittyisi jotenkin tuohon kolaukseen. Vuosi sitten ei katsuri löytänyt mitään sanomista alustasta. Vuosi sitten juuri ennen katsastusta vaihdoin eteen iskarit ja jouset. Tuo kolaus ilmeni yhtälailla ennen, kuin jälkeenkin tuon remontin.
Hammastanko on vaihdettu edellisen omistajan toimesta vähän ennen mulle tuloa, joten en usko että vika on siinä. Tosin käytetty osa näyttää olevan ja suojakumin välistä öljyäkin vähän tihkuvan.
Niin paljon olen osia vaihtanut, että ei kai tuo kolaus voi enää johtua kun noista puslista tai raidetangosta

.