Noniin, putki vaihdettu ja ilman imusarjan irrotusta, tilaa on hyvin. Säiliö vaikutti tyhjältä kun työnsin kirkkaan letkun sinne ja pohjaan meni, eikä tullu imemällä mitään. Tulpat vaihdoin samalla, niin jo yhden tulpan irrotus oli isompi työ ku tuon putken vaihto. Jotain kertoo vaativuudesta.

Rahastusta sanon minä. Tekee vaikka parkkiksella, voiskohan tuota verrata vaikka vanhemman auton polttimon vaihtoon. Eli käytännössä homma menee näin.
1. turbon putki, joka menee koneen yli, kiinnityspultit irti imusarjasta ja klemmarin löysää matkustamon puolelta. Kääntää sivuun.
2. suojamuovi irti jakopäästä, kannesta ja suuttimien päältä.
3. klemmarit irti huohotin putkesta. Alapäähän pääsee käsiksi kuskin puolelta imusarjan alta. Näkee hyvin kun kattoo lampulla imusarjan välistä, samasta mistä putkikin menee.
4. Putki pois ja uusi tilalle. Ite laitoin alapään avattavalla letkuklemmarilla ja yläpään metallisella nippusiteellä (klemmari ei sovi olemaan)
5. Suojamuovit paikolleen ja turbon putki myös.
aika-arvio tuolle n 15min.