Täytyy selvittää, että mitkä osat R-mallin taka-askelistossa ovat erilaiset ja laittaa nekin vielä vaihtolistalle, niin saa takarenkaat suoraan.
Tähänkin tuli selvyys, eli alimmat tukivarret ovat eri varaosanumerolla. Onneksi, sillä jos ero olisi ollut ylemmässä tukivarressa, niin olisi kyllä jäänyt vaihtamatta. Nuo alemmat varret täytyy jossain välissä vaihtaa.
Tuskailin myös hieman alas näyttävien ajovalojen kanssa. Tein takapään tasoanturin kalibroinnin ym. kaiken mahdollisen, mutta valot vaan näytti liian alas. Lopulta otin korkeudensäätömoottorin auki ja tukin sen toimntaperiaatetta, jotta älyäisin, että miksi se säätää valoja. Sittenhän mä sen hoksasin, että nämä R:n valot ovat vanhempaa mallia, kun tähän autoon kuuluisi ne muovilinssiset facelift valot. Erona näissä on, että korkeudensäätömoottorin varsi tulee vanhemmissa heijastimen alareunaan ja uudemmissä heijastimen yläreunaan. Säätömoottori siis toimi aivan oikein, mutta kiinnityksen erilaisuudesta johtuen sääsi valoja väärään suuntaan. Tein säätömoottoriin sellaisen modauksen, että käänsin sisällä olevan pienen sähkömoottorin kenttämagneetit toisin päin, jotta sain moottorin pyörimissuunnan vaihtumaan ja lisäksi pieni säätövastus, joka toimii asentoanturina, piti kääntää toisin päin piirilevyllä. Nyt valot toimivat täysin normaalisti

Oli muuten ensimmäinen kikkailua vaatinut muutos. Kaikki muu meni täysin sellaisenaan paikalleen koko projektin aikana.
Selvittelin tänään myös omamekaanikolta, että saako tähän ohjelmoitua sellaisen kaistanvaihtovilkun, mikä on jo -07 Classicissa. Olisi aika herkullinen varuste. Hän lupasi selvittää asiaa, josko tehtaan päässä saataisiin tehtyä jonkilainen tietokantamuutos, jotta sen saisi toimimaan. Samalla kertaa voisi ehkä saada sähköpenkin avainmuistin toimimaan, kun nyt muistit toimivat ainoastaan penkin nappuloista, mutta ei avaimista, kuten kuuluisi. Jospa siihenkin olisi mahdollista tehdä joku ohjelmanmuutos.