Suuttimen kiinnike eio kiinni ko sillä pultilla, eli imuvuotoa lienee "jonkunverran" jos suutin irtosi pitimestään, yleensä niitä saa about koko painolla survoa irti pitimistä ruuvipenkissä... Ja jos starttisuuttimen liitin irrottamalla sammuu niin taas on homma persiillään, sen suuttimen ei kuulu antaa tavaraa läpi muuten kon käynnistyshetkellä. Eli teillä on sitten aavistuksen kaikki säädöt sen kanssa pielessä.
Tuo hoppa tampereelle joku arki-ilta niin ruuvaan tuon säätöihin, näkee mitä on tehty niin saatas tolkku siihen että mitä on tehty (väärin) ja mitä ei ole tehty...
Mie en tampereen suuntaan jalkojani tuo kirveelläkään
E: Enkä kyllä lähtis tohon luottamaan senkään vertaa et kestäis imatraa pitemmälle

Jaa-a, paha mennä sanomaan miten toi kylmäkäynnistyksen kanssa toimii moitteetta ja sitten ilman sitä ei käy tyhjäkäyntiä vaan sammuu. No on tossa aikaa loppujenlopuksi ihmetellä, nyt se jäi siihen tilaan että saa ajettua hallista ulos huomenna että kaveri pääsee vaihtelemaan iskareita ja jousia.
Ja se kiinnike siis on junttautunut sinne paikalleen niin hyvin ettei kingottamalla ja rasvallakaan lähe irti, kun muissa lähtee ihan nätisti koko setti irti kun ottaa pultin vaan irti..
E2: Taidan läväyttää säätimen irti ja katsoa mitä se on syönyt, nyt se taas toimi ihan jees, kun ajettiin hallista ulos aamulla.
