Sitten on vielä pieni mahdollisuus että yksi laakerineula on irronnut ja pudonnut sinne päätylevyn ja ristikon rakoon. Tämä voi tapahtua jos rasvat vaihdetaaan "notkeampiin", sillä niillä on pienempi pidätyskyky pitää neuloja paikallaan. Tosin tämä saattaa olla joissakin nivelissä ihan mahdotontakin, mutta joissakin nivelissä on taas päätylevyillä erilaisia paksuuksia ja neula voi mahtua väliin liian ohuilla levyillä. Mitä jäykkyyteen tulee, nivelen pitäisi lähes taipua omalla painollaan alas - riippuu vähän niistä rasvatiivisteistä

. Jos nivel on tiukan tuntuinen, se kannattaa ehkä purkaa ja tarkastaa. Näinkin on itselleni joskus käynyt

. Itse en ole joutunut takavetovolvoon vaihtamaan, mutta muutamaan autoon ja maatalouskoneisiin useinkin. Sinän sä yksinkertainen temppu, mutta pitäisi tietää miten sen tekee. Pajeroon pitäisi vaihtaa kesällä takakardaaniin viimeinen nivel. Siellä on liian ohuet päätylevyt ja liikkuu sivusuunnassa.