Vanhemmasta linkistä kannattaa lukea muutkin kohdat jossa mm. "eki_j" ja "TT-V" mainitsevat vaihdelaatikon peltikuoreen menevän paluuputken. Se on huomattavasti helpompi ja varsinkin nopeampi paikka täyttää öljyä kuin mittatikun reikä

. Ilmanputsarin kotelo pois ja 22mm? kiintoavaimella paluuputken mutteri auki. Kanteen jäävään putken yhteeseen kun laittaa parikymmentä senttiä letkua ja päähän ison suppilon niin on ihan kätevällä korkeudella se öljyntäyttöpaikka. Sitten irtonaiseksi jääneen paluuputken päähän kirkasta letkua vaikka yläkautta ämpäriin niin näkee helposti myös poistuvan öljyn värin. Jos ämpäriin laittaa vaikka viivoja tussilla litran välein, niin siitä niitä uusia purkkeja on varsin nopea kumota suppiloon samaa vauhtia kuin ämpäri täyttyy

. Öljynjäähdyttimen liitoksiin ei tarvitse koskea ollenkaan jolloin ne liitokset luultavasti säilyvät ehjinä. Kun öljy on jo kirkasta voi sen paluuletkun vaihtaa ämpäristä suppiloon. Öljyn mittatikkua voi käyttää ja samalla on helppo täsmätä öljyn määrä sopivaksi joko lisäämällä sitä suppiloon tai päästämällä letkusta tyhjään öljypurkkiin.