Eilen rakentelin tällaista isojen poikien palapeliä:

Aloitin pohjakaukalosta, läpivienti paikoilleen:

Sitten ilmastoinnin höyrystin:

Pieni muovilevy ja läpivientikumit:

Ilmanohjainläppä ja sitä käyttävä moottori (moottori kiinnitettävä läpän mekanismiin NYT tai joudut purkamaan myöhemmin uudestaan...

):

Puhaltimen etuvastus ja anturi:

Puhaltimen kotelon yläosa, läppämoottori vielä irrallaan mekanismin varassa tässä vaiheessa:

Höyrystimen kotelon yläpuoli paikoilleen, kuvassa myös "Dry lube" jota suihkuttelin liikkuviin osiin (ostin sitä koska mainittiin muoveille sopivaksi voiteluaineeksi):

Läpivienti kohdilleen:

Tuo on ahdas paikka, kannattaa laittaa tuo ruuvi ensimmäiseksi kiinni:

Sitten vasta noita muita ruuveja ja klipsejä:




Puhallin paikoilleen:

Tuki/pidike:

"Ilmanohjainyksikkö", tuota en viitsinyt purkaa pienempiin osiin, läppiä tuntuu olevan vähintäänkin riittävästi (kuvan aukkoon kuuluu lämppärin sisäkenno):

Tuollainen osa tuohon alapuolelle:

Yhdistetään kaksi isoa kokonaisuutta:

Toiselta puolelta (keulan puoli):

Läpivienti tulipeltiin. Tuollaisella halkaistulla muoviputken pätkällä saa avattua noita ilmastoinnin liitoksia:

Lämppärin kenno:

Edellinen asentaja on näppärästi varmistanut nippusiteellä kondenssiletkun:

Klipsejä ja ruuveja riittää...



Tulipahan putsattua, voideltua ja tarkistettua paikat, vaikka toimivaksi tuon oletin alunperinkin.