Tänään kilometreillä 339333 vaihtui sytkäosaa n. 110 euron edestä:
Sytytysjohtosarja BOUGICORD 6469 49.90
Virranjakajan pyörijä BOSCH 1 234 332 390 24.20 €
Virranjakajan kansi BOSCH 1 235 522 408 36.29 €

Tilasin "väärän" eli 20V-koneen sytytysjohtosarjan tuon vinkin perusteella:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=24656.msg915271#msg915271Nätisti sopii 10V-kanteen ja auto toimii hienosti. En tosin edelliselläkään eli Motonetista hankitulla Janmorin piuhasarjalla huomannut mitään käyntihäiriöitä. No, onpahan nyt varmasti laadukkaaksi tiedetyt osat paikoillaan ja mielenrauha taattu taas pitkäksi aikaa. Samalla vaihdoin öljykorkin tiivisteen Motonetista ostamaani rinkulaan, vanha tuntui tihkuttelevan hieman.
Vetoakseleita innostuin myös tilaamaan reilulla 4 sadalla eurolla Black Friday -huumassa:

Metelli 17-1255 (kasipätkään vasemmalle)
Stark SKDS-0210167 (kasipätkään oikeanpuoleinen)
LÖBRO 305097 (Peugeot 807 oikea)
Alin on Peugeotiin - aika erilainen mitoitus verrattuna 8-pätkän vastaavaan akseliin... Sisempi pätkä huomattavan paljon hintelämpi ja tukilaakeri pienempi, kun taas ulompi pätkä on pösön akselissa reilusti pitempi ja tukevampi. Vaikea sanoa olisiko jompikumpi ratkaisu sitten jotenkin perustavan laatuisesti parempi. Toisaalta noista merkeistä laadukkaiksi miellän ainoastaan tuon (hintelän näköisen) Löbron, muiden kanssa voi olla enemmän arpapeliä kestääkö vai ei...
Tuollaisenkin viritelmän tein:

Etumatkustajan jalkatila lainehti taas sateen jälkeen, vaikka teippasin tuulilasin alalistan... Sisäilmansuodatin oli märkä jälleen, joten otin sen pois ja estin veden tippumisen sen aukosta laittamalla siihen päälle muovisesta säilytyskorista leikkelemäni suojan

Karu, mutta ensikokemusten perusteella toimiva ratkaisu...