0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kyllä se vaan voi olla B21A. Tosin ahdettu vasta tehtaan porttien ulkopuolella, mutta noita R-Sport turbosarjoja on saanut ostaa tiskiltä ja on niitä asennettu ihan merkkiliikkeissä ja jopa maahantuojalla.Voisi olla alipainevuoto (jarrutehostin) tai vuotava imusarjan tiiviste (luulisi kyllä viheltävän ahdoilla ja aiheuttavan käyntihäiriöitä). Kytkimen painelaakeri? Jakoremmi liian kireällä (jos "soi" kun napauttaa sormella niin on liian kireällä, oikeassa kireydessä kääntyy 90 astetta peukalolla ja etusormella vääntämällä)?
Olet oikeassa. B21a kone jälki asennetulla turbolla (kaasari+re85).
Siis R85 viinalla ajat? Mielenkiinnosta vaan miten toimii kaasutin turbossa ja minkälaisia kulutus arvoja?Saisipa itsekkin joskus tommoisen AT moottorin Yleistä pohdintaa, pystyykö/ toimiiko mitenkään jos B200K moottoriin laittaisi ton R-sport sarjan. Tulisi niinkuin B200at moottori.Vai kannattaako samantien etsiä B23A moottori?