Liittynee tähän ketjuun minunkin aiheeni, joten en viitsi uutta keskustelua aloittaa turhaan.

Kyseessä Volvo V70 2.5TDI vuodelta 1998. Tarkempia tietoja: LW72/266
Tähän kulkineeseen on edellisen omistaja toimesta asennettu jonkun näköinen EVRY.
Boxissa on kaksi potikkaa, toinen syötölle ja toinen jollekkin... ahdoille?
Tuohan toimii ihan hyvin ja voimasavua pukkaa putkesta ja auto on ripeä liikkeissään. Boxille on kytketty muutama piuha enemmän, kuin normaalisti olen nähnyt....
mutta ilmeisesti syöttöpumpun johdot ovat kaksi mustaa ohutta johtoa jotka sieltä syöttöpumpun suunnasta boxille tulevat (boxi killuu konehuoneessa, apukuskin puolella ylälaidassa). Toinen oletettavasti syöttöpumpulta tuleva ja toinen sinne takaisin menevä.
Mikä johto pitää kierrättää kabiinin kautta ja laittaa kytkin väliin, jotta evryn saa päälle ja pois silloin kun haluaa?
Kummallisintahan tuossa on se että siinä boxissa on kaksi potikkaa.... ja siihen boxiin menee johtoja liittimestä joka sen boxin vieressä on. Voisiko siinä olla silloin jokin omatekoinen ahtopaineen säädin myös tms?