Garaget vaan auki.
Niinhän se pitäis, onneksi täällä näkyy olevan muitakin innokkaita kun omat silmät ei pysy enää auki.

http://www.garaget.org/?car=290717&image=2738684
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Aikaa meni 20s
.
Nyt tämä näyttää todella hyvältä, mutta onko se vaan kun on yksi kuva esillä?

Aluksi olin sitä mieltä, että alkuperäisyys kunniaan, mutta maalaa vaan kaikki korin väriin.

Alkuperäisyys kunniaan, mutta kyllä siinä jotain "omaa" pitää silti olla. Keulan osalta tähän on jo "omaa" tiedossa, kuten ehkä peränkin osalta, mutta olisihan se kiva että siinä välissäkin jotain on...
Ykstoikkonen olemus. Jollain pitää saada särmää ulkonäköön.
Onko ne sitten pilarit vai jotain muuta?
Jos kaikki muuten punaista, mutta helmat mustaksi?
(ei tuu tapahtumaan)En minä tiedä, jotenkin vain tuo punaisena istuu silmään hyvin, tipunkeltaisessa täytyy kyllä olla ko. osat mustina. 
Tipuun ei munkaan mielestä oikein istu korin väriset listat. Tämä punainen tuntuu olevan jotenkin rajatapaus...
Pitäisikö minun maalata tuohon omaanikin puskurin yläosat, kylkilistat ja ovenkahvat mustiksi? 
Siitä vaan antaa mennä

Itsessä sen verran pussihousun vikaa että pitäisin orkkis värimaailman 
Jos jätetään pussihousut tuuleen lepattamaan itsekseen, niin vaihtoehtoja tulee huomattavasti enemmän.

Omaan emerald greeniin sopii ainaki upeesti korinväriset listat 
Kyllä mä luulen että tähänkin korinväriset listat sopii, mutta etu- ja takapuskurien kohdalla mun mielestä se "ongelma" on. Ei niitä silti viitsi erikseen jättää mustaksi.