Laitoin tuohon omaan B230F -koneeseen hiotun A-nokan. Tyhjäkäynti on kuin kävisi kolmella pytyllä, mutta kun antaa vähänkin kaasua, niin toiminta rauhoittuu.
Oma amatöörin veikkaus yhdeksi syyksi kehnoon tyhjäkäyntiin on nokan Overlap eli se kuinka monta astetta imu ja pako nokka on auki samaan aikaan. Jos naputtelen höpöjä, niin saa korjata

.
Lasketaan asteet YKK:n ympärillä yhteen:
M -6.4 astetta + 13.1 astetta= 6.7 astetta
T 3.8+3.8 = 7.6 astetta
VX 4.7+9.1 = 13.8 astetta
A 12.6+12.6 = 25.2 astetta
D 15.5+15.5 = 31 astetta
Ja se oma viriviri -nokka -> 22.5+30= 52.5 astetta

Tuolta voi noita nokkia arpoa ja laskeskella:
http://www.stonis-world.net/docs/volvo_camshafts.pdf