Enpä tiedä, osuuko tämä nyt tasan aihepiiriin, mutta kerrottakoon muillekin, että pieni varaus kannattaa jättää niinkin simppeliin hommaan kun nokkakepin vaihto. Tarinan alku oli b230fk, joka vuoti vettä kansipahvin välistä ykkösen pakokanavan alta. Tuumasin, että kun täkki kerran napataan irti, laitetaan samalla A-keppi sinne ja välykset kohdilleen jne perusjuttua. Noh, romut kasaan ja laitteet tulille -> tyhjäkäynti pomppii 700-100 ensin jonkun 5-10sek, sitten hörppiminen asettuu 800-950 väliin, mutta hörppii kunnes jotakin tekee. Kokeilin säätää kaasuläppää yms perusjuttua, mutta aina se käynti vain hörppi. Muuten kone pelasi hyvin, ja veti 2000rpm yläpuolella paremmin, mutta jo vaihteen kytkeminen D:lle sai aikaan hermostunutta hörskäävää tyhjäkäyntiä, joka asettui tarpeeksi kauan odottelemalla.
Tarkistin myös, että jako on oikeasti kohdallaan(katsoin hammaspyörästä enkä apulaitepyörästä), sekä tuo keppi on ollut jo myydyssä autossa kiinni ja se pelasi hyvin, siinä oli tosin b230ft kone. Parin viikon jälkeen hermostuin tuohon käyntiin, heitin ihan kokeeksi T-kepin takasin välyssäädön jälkeen, ja perskele, sehän käy kun uus auto. Ihan näin tiedoksi, että jotkut yksilöt näemmä voivat olla epäyhteensopivia noinkin "kireän" nokkakepin kuin A kanssa.