Viikonloppuna tuli tehtyä lisämittareiden johdotukset uusiksi, koska meni hermot vanhoihin osaksi samanvärisiin johtoihin. Olin ilmeisesti vahingossa ryöstänyt öljypainemittarin valolle jostain johdosta johon tulee jatkuva virta, kun siinä paloi valo kokoajan. Revin vanhat johdot pois ja rakentelin uudet johdot johtosukkiin ja pujottelin paikalleen ja kytkin lisävaruste ohjeiden mukaisesti oikeisiin paikkoihin volvon sulakerasiassa.

Ostin motonetistä metallisen asennuskehyksen mittareille 1-din aukkoon ja asentelin mittarit siihen ja asensin telineen radion ylälokeroon. Kaivoin varastosta peitelevyt koetaulun mittarinpaikkoihin ja koelaudan kaiuttimen paikalle. Pitäisi vielä joku päivä asentaa keskikonsoli ja sivumuovit takaisin


Tänään asentelin volvon alkuperäistä vedenlämpöanturia paikalleen. Hiukan ahdasta oli työskennellä, kun en ottanut imusarjaa tai mitään irti. Joskus korjaamolla vuonna -98 laitettu tarvikemittari ja anturi. Nämä olen kerran jo korvannut toisenlaisella anturilla ja mittarilla, mutta anturille oli ilmeisesti laitettu joku sovitepalikka kanteen tuolloin vuonna -98. Muistelin tuossa, että tuo sovitepalikka taisi olla aika tiukassa, kun kerran kokeilin irti. Ei meinannut anturi oikein sovinnolla irrota ja listan lenkkipäällä sain kunnon otteen anturista niin aukesi paukahtaen. Sain anturin käteen niin olikin lähtenyt tuon sovitepalikan kanssa irti. Parempi niin

. Uuden anturin sain sormin pyöritettyä paikalleen, mutta en saanut kiristettyä, kun ei ollut sopivankokoista avainta millä kiristää. Kaikki 17mm listat oli liian pitkiä. Pitää huomenna käydä ostamassa sopiva avain. En laittanut mitään tiivisterengasta anturiin, kun varaosakirja ei piirtänyt tiivistettä ja anturissa oli 2 kartiopintaa joiden aattelin olevan tiivistystä varten.