Noh...
Jarrut toimi hyvin radalla ja muutenkin tuntu että sai pikkasen kovempaa vauhtia mutkaan ajaa kun ennen.
Eipä sitten saanu edes yhtä kokonaista kunnon kierrosta ajettua kun hukkaportin kellon kiinnitys petti. Radalla seilas 0.5-0.8, yhtäkkiä anto taas 1.5 ja sillä pääs puol kierrosta.. Sitten katkes kannake kokonaan.
0.1bar maksimissaan kotia ajettaessa
. .
Korjasin kannakkeen, vähän härnäsin painetta lisää ja nyt sit piikkaus 1.8 ja siitä lasku 1.5 jossa pysyy.
Ahtopainemittaria testailin vähän

Sillä sitä ajeltiin nyt kuukausi, ilman mitään ongelmia. Kunnes viime lauantaina 1-2 vaihto ja hervoton pamaus. Kakkonen sileäksi

Nyt sit saa lähteä seisontaan, odotellaan KL- racingin pakettia ja uutta konetta ja laatikkoa kasaamaan + perä aihiota ihmettelemään..