Jooh, nyt on napa irti, mutta vielä on nuo jarrusatulan pultit kiinni. Jos ne rälläköi, niin nehän pitää sitten porata tai jotenkin muuten poistaa siitä? Eikö niitten kierteet ole siinä navan puolella?
Helicoilin olen jo hylännyt.
Perkuleellista hommaa ottaa napa irti, lähinnä siis ruosteisten pulttien ja mutterien vuoksi. Napa lähti ihan käsin vetämällä irti lopuksi. Vielä jarrusatulan kun saisi irti.. hankala vaan vääntää irtonaisen navan kanssa. Mutta mielessä on jo yksi niksi siihen.
"Uuden" eli romikselta haetun navan kiinni laittaminen lienee suhteellisen "simppeli" homma, eli bolt-on..
Tämän jälkeen ohjelmassa lienee sitten aurauskulmien säätö, vai pitäisikö ihan nelipyöräsuuntaus teettää? Kai ne aurauskulmat riittää.. vaan on se sekin satasen homma tehdä.
Jätän sen vuotavan vetarin laittamisen vielä sikseen, vaikkakin nythän tuo olisi ehkä helpointa tehdä. Vaan kun auto pitäisi saada jussiksi ajokuntoon.