No niin.
Eli vanhat ajat oli 3-vaihteella 8,4s ja 5-vaihteella 18,7s. Uudet ajat 3-vaihteella 6,8 ja 5-vaihteella 15,9s. Mittauspaikat olivat täysin samat, olosuhteet suhtkoht samat ja ajanottaja oli sama. Kaikki ajat otettiin 4 kertaan ja niistä laskettiin keskiarvot.
Nopeastihan tuosta voi päätellä, että auto muuttui. Alavääntöä tuli lisää ja yläpäähän merkittävä parannus. Enää ei tule seinää vastaan 4000 kierroksen kohdalla vaan auto vetää tasaisesti loppuun asti. Nyt on erittäin mukava lähteä ohittamaan 3-tai 4-vaihteella. Tuohon yläpäähän olen siis erittäin tyytyväinen.
Tehoista sen verran, että dynotusta ei päästy suorittamaan, mutta tietokoneen ilmamääränlipävirtaus näytti orkkiksena MAX 100,32g/s ja ohjelmoituna MAX 131,6g/s. Eli näin TEOREETTISESTI laskettuna auton tämänhetkinen teho ilmamäärän mukaan olisi (131,6/100,32)*140hv= 183hv. Ohjelma lupasi antaa 188hv ja auto nyt kuitenkin on ajettu kohta 200 tkm (täytyy muistaa erimittausanturien kuluneisuus esim. lamda yms) eli muutaman konin voi suosiolla laskee aitauksesta pois. Korjaatkaa tuo laskutoimitus, jos olen väärässä, tuolla konstilla ainakin sain itselleni todistettua tehonkasvun.
Jos ja kun seuraavat henkilöt lastuttavat, vaihtakaa uusi ilmanputsari ja putsatkaa kaasuläppä niin saa pirusti parempia mittaustuloksia. Putsarin vaihdoin ennen liikkeessä käyntiä, mutta kaasuläppä putsattiin sitten siellä, kun ihmeteltiin miksi tulee ihmeellisiä arvoja.
Palvelu oli erinomaista Its Fun:illa, ilmainen tilapäisauto ja muutenkin tunnelma oli niin sanotusti letkeä.
Siinä kai tärkeimmät
