No niin... Laitetaas tännekkin nyt sitten projektipäiväkirja pystyyn.
Auto on useimmille tuttu Museon puolelta.
Viime kesä meni aika hiljaisesti tämän auton kanssa, osittain johtuen älyttömästä kuumuudesta mutta suurimpana syynä oli täydellinen motivaation puute.

Motivaationpuute taas johtui siitä ettei huvittanut ajaa kun auto ei kulkenut mihinkään. Osat oli olemassa jo silloin mutta nyt niitä vasta ollaan laittamassa paikoilleen...
Eli nyt ohjelmassa on korvata nakkisodan aikainen Motronic-moottorinohjaus Tatechilla. Tällähetkellä mennään siinä pisteessä että kaikki vanhan moottorinohjauksen johdoista on purettu pois, imusarja on irti ja jakopää on purettuna. Se, miksi kaksi viimeksi mainittua on irti/purettu, selviää joskus myöhemmin.

Kuvia ei nykytilanteesta kukaan ole viitsinyt/muistanut räpsiä, kamera kun aina unohtuu kotiin.
Seuraavaksi autoon sovitetaan Tatechin johtosarja, boxi ja kasa releitä. Tästä se lähtee ja jatkuu. Heinäkuussa auton pitäisi olla Jurvassa, katsotaan miten käy.

:hello: Kampuran triggeri on rakenteilla, pyörä putkahtaa sorvarilta ulos parin viikon päästä. Sitten pitäisi miettiä nokka-akselin triggeripyörä että miten se toteutetaan.
Päivitystä tulee aikanaan.

Osapuutelista 16v moottoriin on seuraavanlainen (tätä päivitetään hitaasti mutta varmasti):
-Vauhtipyörä
-Kytkin ja painelaakeri
-Pakosarjaan käyrät ja suoraa putkea (pakosarjan laippa ja kollektori löytyy jo)
-Kansipahvi
-Moottorin tiivistesarja
-Jakopään rakennussarja