Pieniä edistysaskelia otettu ja myös loikkauksia taaksepäin.
Joutessani tipautin kattoverhoilun alas kun kangas roikkuu enemmänkuin ärsyttävästi tapansa mukaan.
3 metriä halvinta mahdollista plyyssiä ja iso purkillinen kontaktiliimaa ja lopputulos näytti tältä.

liimaa tuli pariin kohtaan aikasta reilusti ja se tuli kankaasta läpi mutta kohtuullisen siisti siitä kuitenkin tuli loppujen lopuksi.
Männät ja kanget saapuivat vihdoinkin ja toimutusaika oli lopulta vaivaiset 12 viikkoa.
Alakerran romut ja kannen kiikutin pikapikaa kuopion venttiilipajalle hegen hoivattaviksi.



Alakerta ja kansi olivat nopeasti valmiit ja harrastaja ystävälliseen hintaan vielä sekä työnjälki kympin arvoista.
Jotta tämä nyt ei kuitenkaan ihan liian helposti menisi niin mittauksissa paljastui että
ahtoja.com on myynyt minulle h-profiili veivit joiden yläsilmät on valmiiksi 3-4 satkua väljät. Männäntappi kolisee korvin kuultavasti. Viikon olen yrittänyt selvitellä että mitä tehdään mutta mitään selvää vastausta ei tunnu saavan siitä puljusta ulos. Taivastelivat vaan että "joo aika väljiltä nää meidän hyllyssäkin olevien kankien yläsilmät tuntuu tappiin, jospa niiden kuuluu olla niin väljät"

Lisäksi kun tilasin männät ja kanget pakettina niin sieltä puuttuivat männän ja kiertokangen väliin tulevat "holkit/prikat" jotka keskittävät kangen. Ahtoja.com:in mukaan heillä ei ollut mitään tietoa että sellaiset tarvitaan vaikka se lukee aivan selvästi wisecon katalogissakin.
Tässä vaiheessa alkoi jo melkein savu nousemaan päästä kun konetta ei pääse kasaamaan yhtien kurakankien ja myyjän yhteistyöhaluttomuuden takia. Onneksi pelastaviksi enkeleiksi saapuivat TK ja importtuning joiden avustuksella saan sunnuntaina käytetyt SPM:n h-profiilit niin pääsee vihdoinkin kasaamaan konetta.