
Etupalkki tuli hiekkapuhallettua ja maalattua ja samalla hammastanko vaihtui 960 malliseen

vanha tekniikka nousi keulalta kivuttomasti mitä nyt unohdin irroittaa lämppärin letkut ja sen seurauksena rikoin lämppärin hanan


keulasta piti hieman silpoa peltejä tieltä että sain coolerin mahtumaan syylärin eteen. Samalla korjailin hieman ruosteita konetilasta ja suhautin hieman maalia päälle.

Ja uutta mottia paikalleen on tuo nostin kyllä kätevä laite






Hieman teki tiukkaa ahtoputkien kanssa mutta mahtuivat paikalleen kun hieman survoi.

konehuoneen puolella onkin tässävaiheessa kaikki valmiina.
Sitten olikin vuorossa tämän projektin ehkä kimurantein ja aikaa vievin homma eli sähköjen ropaaminen.
kjetin kanssa kun ei sähköä niin hirveästi ole niin jouduin vaihtamaan koko oikeanpuolen johtosarjan sekä tekemään kojeladan alle aikamoisen johtoviidakon. Aikaa tässä tuhraantuikin päivätolkulla ja päästä meinasivat hiukset loppua kun mietin että miten tästä saa toimivan.
Lopulta johtospagetti viidakko oli valmis ja positiivisena yllätyksenä jopa kaikki toimi.
Täräytin koneen käyntiin ja annoin käydä lämpimäksi ja totesin että kaikki nesteetkin pysyivät siellä missä pitääkin.
Johdot pitäisi vielä niputta kojelaudan alta ja kasata sisustan osat.