juu oletin et tämä anturi haistelee jäähdytysnesteen lämpötilaa ja sitä myöten ohjaa tuota starttisuutinta siksi sana lämpöanturi mikä oli väärä,yhden kanssa olen paininut mutta se oli 200sarjan auto,siitä oli rintapellistä harmaasta liittimestä karannut johto mikä tuli kyseiselle anturille ja pensaa tuli siihen malliin et hetken kylmänä toimi ja sit alko popotus ja pölly perseessä, ei kulkenut kun hana pohjassa kun meinas hukkua kakkuun,mutta viisaammat jatkaa tästä 
Joo siis se ohjaa vain ja ainoastaan sitä, aukeaako starttisumu vai ei, ei siis varsinaisesti vaikuta käyntiin sinällään.
joo tarkempi tarkistelu mennee huomiselle. minkälaisia lukuja pitäis tulla? ja mitehä nuo johot kulkee on sulaketta tai liittimiä välissä jos hapettunu tms?
Tärkeintä on, että vastusarvo on "järkevä", ohjearvoja säätimestä en muista ulkoa. Sanotaan hattuheittona joku parikytä ohm, kuitenkin luokkaa kymmeniä ohmeja, ei 0 tai tuhansia. Ja erinomaisen tärkeää on että siihen töpseliin tulee 12V kun kone käy. Tulee moottorin johtosarjaan muistaakseni tulipellin liittimeen, tulee suoraan bensapumpun syötöstä. Siirtopumpun sulake taitaa olla välissä, tai sitten vain pääpumpun sulake.