Dodi, tänään varmitui autoon tuleva voimanlähde. Sanoin itelleni, et ei sinne mitäään vierasmoottoria laiteta. No tuleva motti tulee olemaan 2,3 16v Turbo (B234F)
Alustaa tuleva kokoonpano, etupää kynät (Bilstein, Gaz ?), takapää jäykkyys säädettävä iskari (Gaz)+korkeus säädettävä jousi.
Tämän moottori valinnan johdosta korille ei siis tarvitse suurempia muutoksia tehdä, joten sen saa tehdä hyvin valmiiksi ennen koneen asennusta. Jospa nyt heräis taas kiinnostus rakennella autoa eteenpäin

Heitetään vielä uudestaan kyssäri tuolta alusta ?
Olisko jolla kulla hyvia kuvia näistä 240 grupp-A rata versiossa käytetyistä taka alatukivarsista ja muutenkin takapään jousituksen komponenteista. Tarkoitus soveltaa niitä tähän projektiin.