No ei se motivaattori näillä taloustilanteilla toiminu sillä tavalla miten tuumailin, kuus kuukautta myöhemmin se purkumotivaatio vasta iski ku koneen sai hallille vietyä pukkiin ja nyt siitä nelisen kuukautta myöhemmin tulee tilannepäivitys

Kone vielä vanhempien tallissa just nostettuna pukkiin.

Ollaan jo hallilla lähes riisutulla koneella, kiertokanki, kanget ja vanhat männät loikoilee vielä koneen sisällä.

Onnekseni (tai olihan se tiedossa et tän ikäsessä pitäiskii olla) löyty 13mm kanget, ei siis vielä ainakaan vaihtotarvetta (tekosyytä ostaa H-profiileja)

Huonohkoa kuvaa miltä kakkosen ja kolmosen pinnoilla näyttää.

Öljysumutkin siellä näky olleen.

Siellä se nyt lepää (lähes) alastomana paitojen sisällä edelleen samassa tilanteessa.

Tämmönenkin pikkunen olis, nähtäväks jää kokeeko fyysisesti tätä moottoria ikinä vai jääkö suoraan hyllylle eläköitymään.

Palataan sitten lähemmäs nykyhetkeä.
Pitkään mieltä vaivannu poppivehkeitten sulakerasioitten sellaisenaan olo sai päätöksen viiden minuutin suunnittelutyöllä, nämä onneks saa siistittyä vielä paremmaks kun uuden koneen myötä akku näyttää vaihtavan paikkaa ja muutenkin akulle vedetyt johdot lyhenee parimetriä.

Mitähän tästä tulee?

No tietenkin hinauslenkki ku ei oo enää vetokoukkua! Samalla tuli vedettyä takajousien sisään ulosjoustonrajotus liinat.
