Kyllä noi JOM:t ja TA-Technixit saa jättää kauppaan 850-sarjasen kanssa. "Sopuhintaan saa vain hipun sontaa" pätee tässäkin.
Näinhän se valitettavan usein on.
Vaihdoin moniurahihnan, yllättävän helppo homma taas kerran.

Työkalut, 19mm lenkki, vanha pyöränmutteri mistä hipasin vähän ainetta pois että mahtuu ja ruuvi mistä hipasin jengat päästä pois, meni noin vähän helpommin siihen koloon.

Volvolta hihna, kallis mutta tulipahan laakista oikea.

Sitten vanhan hihnan kimppuun.

Sieltä se vanha hapero hihna tuli pois, ihan kuin ois ollu vaihto kunnossa.

Ja toiselta puolelta, vanha vasemmalla, jotain kevyttä kulumaa siis myös tällä puolella.

Uusi paikallaan (melkein)
Ei kerennyt edes mennä hermot (paitsi vanhan hihnan kitinään

) odotin jotain ihan muuta.
Aluksi epäilin että tuo kitisee jostain muusta syystä kuin tuosta hihnasta mutta eipähän pidä enää mitään ääntä. Tarkastin samalla jakohihnan ja näytti ihan hyvälle, 50000km tuolla pitäisi olla ajettu ja tuo varmastikin pitää paikkansa.
PCV systeemi pitäisi kanssa jossain vaiheessa uusia, ei vaan yhtään houkuttele purkaa autoa tuossa pihalla ihan niin paljon mitä se vaatii mutta toisaalta tuo on 100%varmuudella vaihtokunnossa joten se taitaa olla väistämätöntä.
Mitä mieltä te olette noista RVS käsittelyistä, meinasin semmoisen tehdä tuohon, onko ihan huuhaata? Lueskelin noita joitain kokemuksia tuntui että useammalla oli kulutus lisääntynyt, eli päinvastoin mitä luvataan.