Tämmönen tuli hankittuu ku omasta mielestä sopivasti sai.Väri joku about viinin punain,manuaalilootalla,550tkm mittarissa eli sopivasti koeajettu.Ei oo näistä "uudemmista" juurikaan kokemusta joten heti muutama kyssäri.
Eli tässä on ilmeisesti ardic kuskin etuvalon alla ja se kuulostaa mykälle.Mistä lähtä vikaa hakemaan ensimmäisenä?Ja kyllä,olen käyttäny hakua mut ei viel ihan auennu.Ei oo erillistä kellokytkintä joten saako sitä ja mihin hintaa?Ja onko siinä mitään järkeä vai saako toimimaa normi kytkimellä,mikäli ton nyt edes saa toimimaa?
Toinen liittyy evryy.Ilmeisesti toimii samalla tavalla msa 15.7 ja 15.8 mutta tähänkä en löytäny ihan täyttä varmuutta?Ja tiedän,ohjelmointi se paras vaihtoehto mutta omalle lompakolle se paras vaihtoehto on tällä hetkellä se 3€ vaihtoehto
Sitte vähän tuunausta.Kalvot vedettii takalaseihin eilen ja muuttu jo vähän paremman näköseks.Takalippa ois hakusessa,joten saako niitä mihin hintaa ja mistä?Käytettyä saa tarjota.Saa myös tarjota etu sumareita ku ne on joku ruuvannu irti ja tyhjät reiät vaan puskurissa.Madallusta ei mun mielestä kaipaa vaan korkeintaa jotku hyvän näköset vanteet 16-17" ja sellasiiki saa tarjota.Volvon omista ei oikein löydy omaa silmää hyvän näkösii mitä oon käytettyjä katellu.
Kuvaa ei nyt oo laittaa,mutta kuhan nyt saa jotain kuvattuu ni sitte.Pimeessä.Käytön jälkiä löytyy kyllä jo sieltä täältä ja olihan se odotettavissaki noin vanhalle ja tietä nähneelle ajokille