Kulkukoira  Proturbo

B200K vapari--->ahdetuksi

  • 5 Vastauksia
  • 3429 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Skubu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
B200K vapari--->ahdetuksi
« : 14.02.2014, 00:26:33 »
Elikkäs olis tommonen B200K, mihin olis tulossa vakio turbopakosarja, t3 garret kiinni, pierburggin 175cd ja b21 imusarja.
Paljonko ottaa vakio kone ahtoja ilman antautumista/kestää nyt jonku aikaa?
Miten laskea (halvalla) puristus suhdetta ?
Tai parantaa muuten koneen huonoa turbotus kestoa ?
Tietoa otetaan vastaan, otetaan vastaan  ::)

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: B200K vapari--->ahdetuksi
« Vastaus #1 : 14.02.2014, 00:40:40 »
Onhan noista juttua pilvin pimein täällä. Vähä viittii selata ja hakia

Mahdoton tehtävä tuolla yhdistelmällä. Kerta ja pamaus voisi todeta



Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: B200K vapari--->ahdetuksi
« Vastaus #2 : 14.02.2014, 08:40:02 »

Miten laskea (halvalla) puristus suhdetta ?

Kansi irti ja rälläköi männistä patit pois.
Teippaa dekki hyvin ettei mene hiomatöhnää mihinkään

Ja olen ihan tosissani
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa Skubu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: B200K vapari--->ahdetuksi
« Vastaus #3 : 14.02.2014, 09:30:05 »
Okei, kuulostaa ihan tohon projektiin sopivalta tavalta laskea puristusta.  :2funny:
Se vois olla et ottaa ne patit pois ja kannen ne pakotilat pyöristää?
Oon kuullut myös et kaksi pahvia päällekkäin  :idiot2: toimiiko? (vaatiikojotkuu erikoispahvit, ettei motonetin paffit iha käy)

Poissa hksp

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 46
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K vapari--->ahdetuksi
« Vastaus #4 : 17.02.2014, 02:35:02 »
Älä laita kahta pahvia, melko varmasti pettää. Paljonko oot aatellu ahtaa ja minkälainen tehotavoite?

Edit. Kilo alkaa olla kipuraja mutta muista että 0.5 bar saa kyllä motin räjähtään jos sytkät yms. Ei ole kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2014, 02:40:18 kirjoittanut hksp »

Poissa Skubu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: B200K vapari--->ahdetuksi
« Vastaus #5 : 17.02.2014, 06:44:16 »
Varmaa sen 0.5 bar ,ennekun tekee muita muunnoksia koneelle. Teho tavotetta ei olla ees mietitty jos nyt ylös päin menis lukemat.
Varmaa jossain vaihees lähtee toi B200K tuolta nokalta, ja ei oo viel tietoo et alotetaanko siitä tekee sinne painepannua vai laitetaanko suoraan se B230 (tai joku muu volvon etuveto motti). Vähä alkanut jo himoitsemaa jotain mekaanista ruiskua tai sähkö , alkaa toi kaasari vähä nyppimään ton kulutuksen suhteen ja muutekin ei niin viritys ystävällinen  ::)
Saadaan tos lähipäivin toinen 360 vollen raatoni , jos siel olis vaikka ruisku tai sitten sen b200 halliin modaukseen.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2014, 20:39:56 kirjoittanut Skubu »

 

Futurez  Kulkukoira