Ei työläs tarkota samaa kuin vaikea 
Ei aina, mutta jos luonne on tyyliä laiska, niin saattaa tarkoittaakin...

Laitetaas tännekin vähän tarinaa tuosta sähköhommasta...
Eli vetelin noi kaikki suurimmat virtapiuhat uusiksi ja laitoin uudet akkukengät.
Eli uusiksi meni piuhat laturista startille ja startilta akulle, samoin maapuolella akusta koriin ja akusta moottoriin vedin uudet piuhat, kaikki 35mm
2 johdolla.
Virtapuolen johdot suojasin ihan vesiletkulla, ainakin tuo käyttämäni 35mm
2 johto sopi 13mm sisähalkaisijaltaan olevaan vesiletkuun sisälle, eipä ihan heti hankaudu puhki ja lyö maihin.
Maapuolella oli aika vihreitä ne johtojen päät, eikä ne piuhat muutenkaan kovin häävejä ole.
Eli jos kovempaa autohifiä meinaa tällaiseen laittaa, niin suosittelen samaa operaatiota.
Se alkuperäinen johto laturilta startille ei ole kuin maksimissaan 10mm2, startilta akulle on kyllä varmaan luokkaa 35mm2 piuha. Samoin maapuolen orkkisjohdot on aika pientä tavaraa...
Myös koneen maadoitus koriin on aika heikko alunperin, ainoastaan se piuha joka menee akkukengälle ja ne pienet punosjohdot kannen takapäässä. Korvasin toisen punosjohdon 16mm
2 piuhalla ja putsasin liitoskohdat kunnolla ja vedin akkunaparasvaa kaikkiin liitoksiin.
Tuo homma on suht helppo kun ottaa syylärin takaa flektin kehikkoineen pois, sehän on 5min homma irroittaa.
Eli jos meinaa kovempaa autohifiä harrastaa, niin suosittelen samaa operaatiota

Ja vinkkinä: älkää vaan ostako SPL Dynamicsin akkukenkiä, v*ttu mitä p*skaa
