Boorit on samat M90, M56, M59 laatikoissa.
Okei...
Joo, eli kytkimeksi alkaa vahvistua samanlainen setti kun esim. Donin autossa on.
Eli 707 asetelma volvon R-levyllä.
Jossain ruotsalaisella sivustolla ilmoitettiin tuon 707:n väännönkestoksi massalevyn kanssa 580Nm, en tiedä että onko faktaa vai jotain muuta...
Sintteriä en viitti käyttöautoon laittaa, sen verran henkalia ne lähes aina on ajaa...
Pelkästä R-massalevystä on kyselyä laitettu ruottin puolelle, sieltä saattais saada pelkkää levyä ilman volvon omaa paineasetelmaa.
Toinen vauhtipyöräkin olisi jo kiikarissa. Suunnitelmahan on koneistaa toinen pyörä tuolle 707-asetelmalle valmiiksi, että vaihto on sellainen "vanha pois, uusi tilalle" tyylinen.
Onko tuo sama painelaakeri käypäinen sekä sisäisen, että ulkoisen työsylinterin kanssa? Eli tällainen laakeri: 3151269332
Tällaista löysin eräältä jenkkifoorumilta:
The first one is using the Audi pressure plate 883082999707 from Sachs Race Engineering in combination with the original Volvo 850 R friction plate as mentioned in some threads on VS or the Sachsperformance sprung friction plate 881862534031.
For this setup the flywheel would have to be redrilled and also shaved down a bit, as the pressure plate is designed for a 8.4mm friction plate, while the mentioned pressure plates measure only 7.something.Mahtaako olla faktaa?
Tuota vauhtipyöräähän tuskin on vaikea koneistaa, niin että asetelma "uppoaa" hieman kitkapintaa alemmaksi...