Kaivellaanpa tätäkin taas välillä esiin hieman. Alustaan tuli tehtyä tässä aika rutkasti päivitystä. Autoon vaihtui ympäriinsä Konin sport iskarit ja etupäähän tuli vaihdeltua aikalailla kaikkialle uretaanipuslat. Samaan syssyyn tuli kanssa vaihdettua kaikki ohjauksen nivelet, alapallot ja raidetangonpäät. Tuli myös samalla tehtyä tuo camber-modi.
Sitten päästään siihen hauskaan osuuteen, eli etupään purkamiseen. Paikoillaan olevat iskarit näkyi olevan alkuperäiset volvolaiset ilmeisestikin vuoden -97 leimalla, joten iskarin mutterit oli ihan niin sanotusti kiinni asti

Toinen sentään lähti auki isoilla putkitongeilla, mutta toisen kanssa joutui hitsaushommiin. Toinen reaktiotankokin alkoi keljuilemaan, pultti oli ruostunut puslan holkkiin kiinni ja joutui pultin laittamaan poikki että sai tangon irti. Saihan tuota tovin paineilmasahalla nirhata poikki

Takapäässä nyt ei ihmeitä ollut senkun viskas uudet osat paikoilleen.
Aika mukavan jämyt on jo perustasolla nuo konit, etuiskarit tuli aluksi kokeeksi ruuvattua tappiinsa, niin meni kyllä alusta aika hiton kovaksi. Takaiskareistakin sai ottaa naksuja herkemmälle, kun tuntuivat turhan jämyiltä.
Perään ja askiin tuli vaihdeltua uudet öljyt. Perästä löytyikin yllättävän hyvät öljyt, kun niistä jopa näki hieman läpi

Laatikkoöljyt taasen oli vetänyt tosi tummiksi, vaikka pari vuotta sitten vaihtelin edellisen kerran. Ex-diesel 940:n ZF:ssä öljyt kesti paljon puhtoisempina vaikka olikin kilometrejä takana paljon enemmän, mutta toisaalta rasitustakin mahtoi olla jonkin verran vähemmän.