Projekti on nyt hiukan ollut jäissä viime aikoina, kun ei olla ehditty keskittyä tähän sen enempää.
Eli vielä on kylkilistat, peilit ja katto teippaamatta. Muuten auto on aika musta.
Ainoa mikä nyt häiritsee ja suoraan sanottuna vi*****a, on nämä pe******n pikkuviat mitä koko ajan ilmenee.
Autolla on nyt ajettu 121tkm ja vikalista on seuraavanlainen..
Laatikko vuotaa öljyä, ajovalot kärähtelee vuorotellen(tänään viimeksi paloi kuskinpuoleinen ja se on vaihdettu reilu kuukausi sitten) ja penkkien pinnat hajoilee.
Viimeisen puolentoista vuoden aikana on ajovalojen polttimoita vaihdettu ainakin viisi kertaa, pitää lukumäärä tarkistaa kuiteista ko ne on kaikki tallessa ja viime kerralla vaihdettiin myös 5 muuta polttimoa.
Eilen sain auton verhoomolta ulos, jossa korjattiin kuskinpenkin oven puoleinen "nahkaosa".
Viime vkolla olin lähdössä töihin ja istahdin normaalisti penkille, kuului penkistä repeämisen ääni. Ihmettelin et mitäs v****a ja nousin autosta, jolloin huomasin et "nahka" oli haljennut noin 10cm matkalta. Tarkistin farkkuni ja takkini ja niissä ei ollut mitään terävää, joka olisi pinnan voinut rikkoa ja tiedän että "nahkaosa" oli täysin ehjä, sillä olin pari päivää aikaisemmin penkin puhdistanut.
Edellisen Volvon kanssa oli myös paljon ongelmaa (XC70 -06 2.5T - Vas.taka napa vaihdettiin, takapenkin selkänojan runko oli kiero, laatikko temppuili ja mittaristo sekoili) ja silloin elin uskossa että kyseinen auto oli vain maanantai-kappale, mutta nyt pikkuhiljaa alkaa kyllä mieli muuttumaan ja ihmetys kasvamaan. Onko Volvolla oikeasti laadun kanssa ongelmia vai onko mulle vain siunaantunut näitä maanantai-kappaleita.