Päivitetään tätäkin vaihteeksi.
Kaaret saatiin kevään aikana tehtyä valmiiksi, jonka jälkeen tulikin eteen tallipaikan muutto.
Uudelle tallille päästyäni ja kun paikat oli saatu valmiiksi, otin työn alle moottorinkorvakkeet ja vaihdelaatikon kannatinpalkin.
Korvakkeista tuli perus boximalliset jotka tuli tehtyä 6mm tavarasta, etupalkkiin jäi vanhat korvakkeet joihin tuli jämäkämmät tyynyt ja niiden alle puolikkaat jääkiekot.
Vaihdelaatikon kannatin palkki tuli muokattua vanhasta johon tuli zf:n omat tyynyt.
Korvakkeita tehdessäni tein samalla coolerille telineen josta tuli kiinteä.
Tämän jälkeen rojut pois keulilta ja maalia niskaan, eli konehuone, sisusta, karmit ja takakontti.
Pohjille tuli 2 kierrosta epoksia jonka jälkeen pari kierrosta puolikiiltävää mustaa työkone maalia.
Muutaman päivän auto kuivui, ja sitten pääsinkin niputtamaan sisäpuolta.
Sinisiä sisutan osia mitä nyt vielä jää paikalleen kojelauta ,lattiamatot yms maalailin vinyylispraylla mustaksi.
Vakio korinjohtosarja meni takaisin paikalleen lievästi karsittuna.
Penkeiksi tuli sparcon sprintit, näiden kavereiksi pitäisi vyöt vielä keksiä.
Jarruja sen verran laittelin että joka nurkkaan uudet levyt ja kaikki käsijarru hilut tuli vaihdettua.
Lohko on tällä hetkellä koneistamolla jossa sitä hieman vahvistetaan tästä lisää myöhemmin kunhan saan lohkon käsiini.
Kytkin ratkaisu alkaa olla selvillä, kovan metsästyksen jälkeen löysin tähän 850 kovan vauhtipyörän jonka kaveriksi täytyisi tilata sre765 asetelma levystä en vielä tiedä laittaako sinne sintterin vaiko massalevyn.
Tällä hetkellä tilanne karkeasti se että sisusta alkaa olemaan nipussa, ja seuraavaksi megan johtosarja olisi pujoteltava omalle paikalleen, muuten odotellaan että päästään moottorin kimppuun.
Muutama kuva jälleen loppuun ja pahoittelut hieman sekavasta viestistä ja kuvien laadusta

Uudelle tallile saapuneena.

Valmiista korvakkeista ei kuvaa ollutkaan, mutta tässä muutama askartelu kuva.


Maalit pintaan tallin ovella ja nopeasti sisälle kuivumaan, onnistui olosuhteisiin nähden todella hyvin.




