Noissa missä suodatinkotelo/sen putkisto on "vähän" kehnommin suunniteltu, niin niissä voi huomata aika isonkin eron.
Joskus oli käyttöautona 1,4 civic missä (pieni) suodatin oli suoraan kaasuläpän yläpuolella - ei hyvä.
En muista missä ois ollu yhtä huonoa (tehoja ajatellen) suodatinkotelo ratkaisua.. oisko ollu just joku punto tai vastaava? missä kans saattoi olla samanlainen ratkaisu
Kone oli alunperin tosi laiska.
Mäkiin hyytyi 5 vaihteella @ 100-110km/h (mittarinopeus), lähinnä pitkistä välityksistä johtuen ja kiihdytys sataseen tuskaa.
Jos nyt oikein muistan järjestyksen, niin ekana testasin heivata sen suodattimen siitä ja sit laitoin jonku carinan (koska semmone nyt vaa sattu löytymää) putsarikotelon omalla suodattimella ja siihe putki kiinni.
Ihan älytön ero vedoissa, penkkituntumalla.. enää ei käppyröitä olemassa mut oli karkeesti koko kierrosalueen yli 10hp parempi.
Sitte vielä E85 muutos isommilla suuttimilla, niin oli halpa ajaa, kulutus ei noussu ja kone sitkeempi mitä alunperin.
