No siis meikäläisen pirssihän on ollu hirveä rahasyöppö tällä 3tkm aikana

Toki osa osista on sellaisia,joita ei olisi ollut pakollista uusia,mutta uusiks laitettiin kun joka tapauksessa alkais olla ajankohtaista.
- Kaikki hehkut vaihdettu,kaks alkoi olla tiensä päässä
- Suutinvika korjattu,eli yksi suutin vaihtoon
- Akku uusittu,aiempi akku alkuperäinen,ihan toimiva vielä mutta hieman alhainen varaus
- Laturin vapaakytkin alkoi olla tiensä päässä,vaihtoon... samalla vaihdettiin moniurahihna (entinen vielä ihan hyvä),kiristinrulla ja ohjainrulla huonolla hapella---> vaihtoon
- Cooleri uusiksi,aiemmassa reikä... ei kait sekään vielä NIIN paha olis ollu,mutta...
Plus muut perushuollot (suodattimet,öljyt ja muut nesteet vaihtoon)
Kyllähän tuosta hintaa tulee äkkiä,hehkut ja akku tekee muistaakseni jo osina reilusti yli 300€. Oma kulkine S60 D5, 314tkm ajettu,kun ostin. Puolet on hokenut vieressä,että niin hehkujen,akun,vapaakytkimen ja coolerin vaihto oli turhaa,KOSKA auto ei vielä tiltannut kunnolla. Oma filosofia on se,että auton kuntoa pidetään yllä,ei odoteta että se hajoaa totaalisesti ja jää tienposkeen. Ei mua ainakaan talvipakkasilla kiinnostais jäädä tonne tienposkeen... autoista oon tarkka ja tulen aina olemaan. Siksipä ei oo ikänään ykskään auto jäänyt tienposkeen,saatika muutenkaan perusteellisesti hajonnut.